Podsetnik Gali (i svoj deci ovog sveta)

Pišem ti jedina, sa željom da ti nikad ne zatreba, jer se iskreno nadam da si odrastanjem uz mene svega ovoga jako svesna.. Premda nekom zasigurno hoće. Ako te neko spotakne i pokoleba na putu, ako ti neko iz svoje boli poljulja, pa posustaneš, posrnes ili padneš, tu sam.. Ako te neko, bar na sekund, natera da preispitaš vlasititu vrednost, da posumnjaš u nju.. Tu sam, šapućem ti. Jel me čuješ? Još jednom ću ti reći ( i svoj deci ovog sveta).
Rodila sam te za VELIKE  stvari, mila! Ogromne! Jer ti to možeš, jer znaš i umeš! Jer si sposobna i dostojna toga. Jer sam u tvojim očima još pri prvom susretu videla kako si neodoljivo čarobna. Sve si od toga dana radila upravo tako - čarobno i genijalno. Svaki naš dan bio mi je potvrda - rodila sam čudo. O, i svaka majka jeste! Vrediš apsolutno svakog sna koji ti dodje. Može sve! Ne uskraćuj svet za tako fantastičnu osobu  kakva jesi. Osvajaćeš isti svojom ljupkošću, šarmom i inteligencijom. Svojom dušom. Dobrotom. Nema granica, nema omči i stega. Sem ako ih sama ne staviš. Znaš, biće putem i onih koji će (ti) se smejati... Osmehni se i ti. Biće onih koji će sumnjati, osudjivati, možda će biti i grubih, zločestih. Ljubomornih. Ali to neće imati nikakve veze sa tobom. Ama baš nikakve.
Ako možeš mila, zagrli ih. Njima to tooooliko treba. Upamti, nešto ih djavolski boli. Nesrećni su. Nevoljeni. Ili ih je neko ubedio da jesu. Ali nisu zli. Samo su nesvesni. Nešto ih tera da izbacuju te otrovne strelice.. ne vide oni da ih zabadaju u sebe. Ne znaju oni da sebe truju. Tebi ne mogu ništa. Tebi niko ne može ništa. Niko, sem tebe. Ne saplići se sama i mooooolim te ne sumnjaj nikada. Pamti.. Divna si. Čarobna. Posebna. Sposobna. Slobodna.  Možeš sve što zamisliš, sve što se rodi u toj prekrasnoj glavi. Možeš, mila, možeš.. Ustani otresi prasinu. Padovi su zdravi. Ključno je - dići se. I nastaviti.. Nastavi da igraš pošteno, budi dobra. Nema ničeg jačeg od čiste duše, ona drži glavu visoko.
 Ti je ne spuštaj ni pred kim, ni zbog koga.
Jedina, ti toliko toga možeš. U tebi je toliko snage, za baš sve što ti život sprema. Idi napred, guraj, grizi. Kad pomisliš da ne možeš - o, možeš, i te kako. Jača si od svega toga. Rodjena si da budeš pobednik, ja ti čuvam ledja.

Tebi, jedina
I svoj deci ovog sveta..
                                                   Verujemo u vas.
                                         

Коментари

Популарни постови