Ja sam uvek tu

Skoro je osam meseci otkako živim život na način na koji želim.. Osam meseci kako sam ono što sam oduvek želela da budem. A sve je to jer imam tebe. Ne znam da li ću ikad moći da ti objasnim što si uradila.. Uspelo ti je ono što meni nije skoro 20 godina.. Uspelo ti je iz prve. Izvukla si iz mene sve ono što je tinjalo oduvek, ali nikad nije izbijalo na površinu. Moj način da ti kažem hvala biće to što ću uvek biti tu. Da me imaš.  Biću tu da te držim za ruku dok praviš prve nespretne korake. Biću tu dok sklapaš prve rečenice. Biću tu kad prvi put padneš, da te dignem i ljubnem da prođe. Biću tu kad prvi put pomisliš da život nije fer. Da ti pokažem da jeste. Biću tu kad dobiješ prvu temperaturu. Da ne spavam i da malo plačem. Kad sanjaš nešto ružno, tu sam da ti napravim mesto u mom krevetu. Kad prvi put dobiješ lošu ocenu, tu sam da ti kažem  da nije tako strašno. I da odemo na sladoled.  I onda kad misliš da ti više ne trebam. Biću tu. I onda kad posle svađe ne budeš htela da pričaš sa mnom , biću tu. I onda kad mi zalupiš vrata jer ti dosađujem... Ja sam tu.  I kad mi iz kaprica prvi put budeš rekla da me ne voliš - ja sam tu.... I čekam. Da ti prođu bubice, da izluduješ i dođeš... čekam i volim uvek isto - najviše ma svetu. Kad pomisliš da nema izlaza. Imaš mene da ga smislim i stvorim. Kad ti zafali mirna ruka, jedna reč ili tišina... Imaš mene. Tu sam.
 I kad jednog dana ti poželiš da odeš, kad iz našeg doma pođeš želeći da gradiš svoj, ja te puštam, ali sam tu. I kad budeš imala neku svoju Galu, kad ti budeš  nekome majka, ja sam ipak, još uvek, tu. Da mi dođeš, da mi se pohvališ, zagrliš ili isplačeš.. ja sam tu.
Pa i kad ti se, ljubavi moja, učini da me više nema. Ne brini.. Samo me ne vidiš. Ja sam uvek tu... ❤

Коментари

Популарни постови