Šta je vaš izgovor za neuspeh?

Ni u čemu nismo toliko dobri kao u smišljanju izgovora, što nikako nije za pohvalu. Koliko sebi dnevno izgovora date? Izgovor za NE otići na trening, za NE spremiti ispit, za to što nemate posao, partnera... Glavni krivac, složićete se, svima nam je VREME, zapravo nedostatak istog. Izgovor za sopstveni neuspeh uglvnom nam je vreme, a stvar je isključivo u prioritetima. Kao mama, student, drugarica apsolutno sam svesna toga. Kada vam je nešto naći ćete vreme za to, zar ne? Epa, dolazimo do zaključka - STVARI KOJIMA NISTA ZADOVOLJNI NISU VAM PRIORITET, jer da jesu imali biste vremena za njih. Umesto da gledate tv, idite na trčanje, umesto da odete na popodnevnu dremku, uradite nešto korisno za sebe. Meni je lično, život sa detetom isti kao i život pre nje. Što je fantastično, jer sam shvatila da je bitna dobra organizacija i, možda još važnije, korišćenje SVAKOG trenutka. Kad kažem da mi je život isti ne mislim na obaveze, jer daaaaaleko više obaveza imam (što mi je najveća motivacija na svetu), ali uspevam da uskladim sve tako da ništa ne trpi. Ni dete (što se podrazumeva), ni fakultet, ni prijatelji, ni kuća.. Ni JA! 😁 A to tako što sam organizaciju podigla na (naj)viši nivo. I odbacila sam SVAKI MOGUĆI IZGOVOR, jer sve mogu ako želim. I uspeva mi. Bebac je na prvom mestu, ali dok je ona sita i srećna ja imam vremena za sebe, a da li ću tada da spremam ispit, negujem se, pijem kafu ili se vidjam sa prijateljima, zavisi od trenutne situacije. Opet, kad sam bebi potrebna, sve ostalo dolazi u drugi plan, sve druge obaveze završiću kad  bebac bude miran. Poenta je,  ako nešto stvarno želiš naći ćeš vremena za to, i uvek, apsolutno UVEK, možete naći vremena za nešto, a ukoliko ga nemate - morate ga stvoriti! 😄

Коментари

Популарни постови