Ljubav na prvi pogled?

Žena ima tu privilegiju da sama sebi rodi sreću. :) A ako se pritom bezrezervno zaljubiš u tu istu sreću, kreće magija.. Moja magija se zove Gala i ima nepunih mesec dana. Kao i sama trudnoća i porđaj je bio -porođaj iz Vortexa. Ništa nije ni slutilo da će se jedan rutinski pregled završiti konstatacijom "obucite spavaćicu, porodićete se do večeras". Moja mala nije čekala do "večeras" već je (pored celokupne procedure i pripreme za porođaj) došla za dva sata od trenutka hospitalizovanja. Da, bolelo je ali ako treba ja bih zbog nje još jedan krug! I još jedan.. ili milion. Samo da je opet vidim po prvi put, da se opet upoznamo, da joj kažem "tu je mama". :) Od tog momenta ja se zaljubljujem u svoju sreću svaki dan! Baš kao prvog. Zaljubljujem se u svaku grimasu, u svaki plač, u svaku prljavu pelenu.. Moj komad raja staje u dve ruke, i ako ne spavam mesec dana, i ako ne pamtim ovakve podocnjake,  ja sam NIKAD SREĆNIJA.
 Gala, hvala za lekciju o bezuslovnoj ljubavi, hvala što si dala smisao svemu, hvala za najlepšu ulogu u životu, hvala što si baš mene za tu ulogu izabrala...
                         Nikad ponosnija, tvoja mama.


Коментари

Популарни постови