Lavče moje..

"Pile moje, pače moje malo..lavče moje", rekao bi Djole, a ja tu ne bih ništa menjala.
Lavče moje, putokaz si mi dve pune godine i ledi mi krv činjenica da si od polućelave, crnomanjaste bebe, brzinom svetlosti stasala u devojku koja mi krade karmine i parfeme.. Dve godine se menjaš iz dana u dan, a ostaješ ista, ostaješ ono što si - krv moje krvi, koža moje kože, duša moje duše..   Moja svetlost, moj svetionik, moje utičište.. Ono što najviše volim kod ovog perioda jeste što se ljubimo i grlimo više nego ikad. Držimo se za ruke češće. Satkana si od ljubavi, mila moja. Stopostotne, nesebične, čiste ljubavi. Toj istoj ljubavi već dve godine daješ ime i baš toliko vremena sam ludački zaljubljena.
Da živim od ponosa, činjenica da si moja bila bi dovoljna za pet života.  Čitam ti bajke, premda ti to i sama tražiš, a ja.. ja vrištim od sreće. Voliš Snežanu i kralja lavova. Moj si Simba. ❤️
Izvor si moje snage, onaj nepresušan. Kad god bih se za ove dve godine saplela nad podmetnutom nogom života, kad god sa nevericom pogledam u oči novom izazovu, nepravdi, tudjoj zlobi i malicioznosti i kad god  posustajući promrmljam "zar i ovo.." vidim tebe i ti me guraš, ti si  vetar mojim jedrima, ti si povoljna plima mom brodu. Ti si razlog za živor u boji. Ti si moj put iz larve u leptira. Ti si moj stepenik naviše, svakog Božijeg dana. Ti si u svakoj mojoj suzi radosnici, a ja pre tebe nisam ni verovala da su one stvarne.. Ne znam jesi li svesna koliko si mi dragocena, ne znam jesam li ti ikada dočarala, bar delom objasnila, od kolikog si značaja za život žene koja se zove tvojom majkom.
Ti si kumovala mojoj promeni, ti si kumovala mom vaskrsenju, ti si u svakom mom dahu, ti si, reče isto Djole, "bila svugde, u mom svemu". 

Srećan ti drugi rodjendan, princezo. Volim te oduvek, mnogo pre nego što sam te srela..
Tvoja mama.


Коментари

Популарни постови