Sve se savršeno uklapalo

Najistinitija rečenica koju sam ikad čula, ona koja mi je život promenila iz korena, bila je: Nije život ono što nam se dešava, več ono kako gledmo na to. Genijalno.  Čula sam je odavno, ali mi nije odmah kliknula. Ali zato kad sam je shvatila i što je još važnije, prihvatila, krenula su čuda. Odjednom, sve što mi se dešavalo u životu, dešavalo se u moju korist. Da li to podrazumeva  da su se dešavale samo pozitivne stvari? Apsolutno NE! Rekla bih da su mi se tad dešavale najkrupnije promene u životu, ali sve je bilo u moju korist. Kako? Pa ja sam rešila da tako bude. Da li bi te iste stvari, koje se meni  dešavaju, drugima bile možda i ne tako dobre. Savim sigurno. Samo što sam ja okretala pogled na sve to. Recimo, desilo bi se da ne  položim taj kolokvijum za koji sam bila ubeđena da hoću . I to, na prvu, ne bi bila fenomenalna vest. Ali  bila bih sigurna da je to najbolji mogući scenario u tom momentu. I na kraju bi se upravo to i ispostavilo. Da nije bilo tog nepoloženog kolokvijuma ja ne bih izašla na ispit i dobila 9. Savršeno se uklopilo. I, da  tog leta nisam radila više nego što sam "planirala" sad ne bih mogla da priuštim sebi i detetu sve što želim. Savršeno se uklopilo. Kad sam shvatila da se sve dešava jer je to, u tom trenutku najbolje, svaka situacija mi je bila blagoslov. Potpuno verujem u vođstvo nekog ko ima širu sliku. Bog, kosmos, Univerzum. U šta god da verujete. Osećam se zaštićenom. I ne znam što nisam stigla za onaj autobus koji sam htela, i ne znam zašto nisam prošla kao što sam planirala, i ne  znam što mi se ne dešava još uvek ono što želim.. Ne znam ali VERUJEM. Verujem da tako mora. Da je tako sad najbolje.  I tako i bude. Ne vidim odmah, ali vidim za dan, dva, pet, 3 meseci ili godinu. I planiram tako zauvek, jer je fenomenalno kad shvatite da "dobri" ili "loši" događaji kao takvi ne postoje. Mi im sami stavljamo te epitete. Mi smo ti koji od njih pravim dobre ili loše stvari. A ja sam odlučila da ih pravim samo dobrim. Ma ODLIČNIM. I polako shvatam da mi se dešava samo ono što želim. Onako kako želim... Sve se savršeno ukalapa. ❤

Коментари

Популарни постови