Rodjena sa dvadeset i dve

Prvi put sam zaplakala 8. novembra devedest i pete. Tad sam prvi put udahnula i, kako izvod iz knjige rodjenih kaže,  od tada živim. Ako se ja pitam, nije to baš tako.. Odgovorno tvrdim da sam rodjena sa dvadeset i dve! I hvala Bogu da je tako jer neki se, ljudi moji, rode sa četrdeset, neki tek sa šezdeset, što je najtužnije, neki se nikad i ne rode.. Živi su oni, organizam radi potpuno funkcionalno, ali se nikad nisu rodili. I tako nerodjeni umru. Znači roditi se je privilegija. Trebalo bi da rodjeni probudimo one nerodjene, jer je budjenje moguće. A rodite se kada shvatite. Shvatite da dišete besplatno. Da besplatno vidite, hodate. Svaki dan. I da to uzimate zdravo za gotovo. Kad postanete svesni cinjenice da svega toga sutra može i ne biti, rodićete se. Ja sam se rodila onda kad sam ovo razumela. Rodila sam se kad sam naučila da živim, a to pre nisam znala. Živim otkad se radujem svaki put kad otvorim oči, radujem se što ih i danas otvaram. Radujem se jer su tu moji. Što su zdravi. Radujem se jer imam ćerku. Zastanem uvek kad je grlim. Da osetim potuno svaki zagrljaj i zaustavim na taj sekund sve oko sebe. Zastanem i zahvalim na tolikom blagoslovu koji je zapravo potpuno besplatan. Najskuplje stvari date su nam besplatno, a da toga nismo ni svesni. Kada postanete svesni, čestitam, rodjeni ste!  
 Kad shvatite da te pijaće vode koju danas imate sutra možda ne bude, postanete zahvalni. Jer neko je nema ni danas. Neko ne zna da li  će danas jesti, vi znate. Neko moli Boga da dočeka jutro, vi ćete ga dočekati. Nekog noge više ne slušaju, vas još uvek. Nekog nema ko da sačeka kući, vas još uvek ima. Za nekog više nema ko da brine, za vas ima..još uvek. Neko više ne vidi..vi vidite još uvek. Neko ne čuje, vi još uvek. Neko nema kog da grli, vi imate, još uvek. Neko bi da može reko još jednom volim te - ali je kasno. Vama nije..još uvek. I da, naglašavam to JOŠ UVEK, jer svega ovoga vama sutra možda ne bude. Tek tako. Puf. Nema ga. Jel osećate sad zahvalnost? Jel sada shvatate.da su  te obične stvari, stvari koje se vama podrazumevaju, najveći darovi? A mi smo nezahvalni jer spavamo. Spavamo i verujemo da se sve ovo podrazumeva. A ne podrazumeva se. Ne podrazumeva se ni vaš život, ni život vaših najmilijih, ni zdravlje.. Apsolutno ništa. Kao što vidite ni datum rodjenja u ličnoj karti ne podrazumeva da ste rodjeni.. 😉

Коментари

Популарни постови