Zašto baš Gala?


Ovo je pitanje koje sam najviše  dobijala tokom trudnoće (mada ga dobijam i sada) i iskreno nisam znala šta bih i kako odgovorila tim ljudima. Kažu "na glupa pitanja dobiješ glup odgovor" (just sayin'), ali me je vaspitanje sprečavalo da tako odgovorim.
Bilo je ironije čak i otvorenog podsmeha u takvim pitanjima. I nije me povredjivalo, koliko me je čudilo. Čudila me je tudja znatiželja i nekultura. A onda sam shvatila, šta možeš i da očekuješ od sredine koja na konstataciju da nosiš devojčicu odgovara -"ma nema veze". (Doživeh i to!)
Naravno da će im prva reakcija biti takva. Zar stvarno treba da se pravdam za ime koje dajem svom detetu? Kažem, SVOM DETETU? Nisi mi ga nosio/la ti. Niti radjao/la. A ne verujem ni da ćeš ga podizati, prema tome pravo glasa nemaš. 😀 Zato me ne zanima što je tebi ime čudno. Ja sam birala baš to ime. Ja želim da se, kada pozovem svoju ćerku na ulici, ne okrene 10 devojcica. Ja sam htela da se, kada neko kaže Gala, zna na koju se Galu misli. Ruku na srce, ne sećam se kako sam došla do ovog imena. Znam samo da sam u trenutku odlučila. To je to, tako će se zvati. Dajte ime detetu onako kao da će se jednog dana ulica zvati po njemu, jer ko zna... 😉
Sigurna sam da se ovo dešava i drugim mamama, verujem da je i njima neprijatno kad neko sebi daje za pravo da komentariše tudje izbore, zato bih volela da znate da niste dužne nikome da se pravdate. Vaši izbori su isključivo Vaša stvar. Svako ime je lepo ime, sve do jednog. Bitno je da se Vama svidja. Svideće se i detetu, jer ste mu Vi izabrali, a vremena da čekamo da dete samo izabere, nemamo. 😂 Baš zato je mišljenje nebitnih ljudi upravo takvo.
N e b i t n o
Uvek će se naći neko kome će ime biti dosadno, često ili pak čudno. Svetu se ne može ugoditi pa se s stoga i ne trudite.


Коментари

Популарни постови